okt 26

Ervaring opdoen.

De kooklessen op school maken dat onze pleegdochters steeds vaker thuis iets lekkers willen maken. De fantasie wordt daarbij goed gebruikt. Vandaag is het een combinatie van appel en peer in een jasje van bladerdeeg. De vulling die teveel is wordt opgebakken en ook op het bordje gelegd. Dan gaan we er samen van genieten. Heerlijk! En een mooie manier om ervaring op te doen.

okt 22

Dagje uit.

2be52370-6a94-4600-8b6c-5ed277019983

Eerst het controlebezoek voor een van de kinderen in het WKZ in Utrecht en dan daarna naar Legoworld in de Jaarbeurshallen. Wat een gezellig dagje uit als we de dag ook nog eens afsluiten met samen eten bij de MacDonalds met een van onze zonen en zijn gezin.

okt 21

Herfstvakantie.

Zo aan het begin van de herfstvakantie is het nog genieten van het mooie weer. Ook het konijn loopt nog heerlijk in de tuin rond. Wat fijn dat er even niets moet.

Aan het eind van de dag samen het konijn nog even flink knuffelen en dan in het hok zetten en verzorgen. Zelfs de pop moet hem nog even aaien :)