Weblog
nov 26

Wensdag.

dinsdag 26 november 2019

En dan is de dag daar. Met z’n achten gaan we op stap. Het gezin van een van onze zonen met 2 meisjes en wij met z’n vieren. Ook gaan er 2 dames van Make a Wish mee. Om 9 uur is de spanning voelbaar. We worden opgehaald, maar hoe?

0-1

Om 9.15u komt een roze limousine achteruit de straat in rijden en stopt voor ons huis. Instappen allemaal!

0-2

De kinderen kijken hun ogen uit. Een lange bank aan een kant van de auto en een heuse bar aan de andere kant met pakjes en blikjes drinken en allerlei heerlijkheden. Lekker naar buiten kijken of een filmpje kijken op het scherm en zo komen we makkelijk de 1 1/2 uur durende reis door.

Unknown

We worden bij een zij-ingang opgewacht door 2 lieve dames, vrijwilligsters van het Onky Donkyhuis. In dit huis worden we verwelkomd en wordt ons eten en drinken verzorgd op deze dag. We zullen daar dan ook regelmatig verblijven. Een heerlijk rustige plek met veel speelgoed en boeken voor de kinderen.

0-6

Na het ontvangst, het drinken en al heerlijk spelen, gaan we eerst de Pandaberen bekijken. En de panda-winkel waar alle kinderen iets mogen uitzoeken.

0-4

0-5

Na de lunch gaan we nogmaals het park in en wordt er lekker gewandeld, gespeeld en geklommen en geklauterd in de indoor-klimtuin. Het is een rustige dag in het dierenpark dus er zijn geen wachttijden.

0-3

0-8

0-7

Om 15.00u zitten we met z’n allen vooraan bij de zeeleeuwen-show en naderhand praten we uitgebreid met de dierenverzorgers. Na nog een drinkpauze in het Onky Donkyhuis nemen we om 16.00u afscheid van de vrijwilligsters. De kinderen krijgen nog een tasje mee met allemaal leuke cadeautjes.  Heel hartelijk dank dames voor de goede en lieve verzorging.

Op verzoek van de kinderen gaan we nog een keer naar de indoor-klimtuin. Daar wordt nog heerlijk gespeeld en geklommen. We eten samen en dan is het tijd om in de limousine plaats te nemen. We rijden moe maar voldaan naar huis. Wat een heerlijke dag voor ons allemaal en in het speciaal voor ons “hartekind”. Ze heeft genoten!