dec 30

Griep.

images

Net na de kerst wordt de eerste in huis ziek. Hoge koorts en niet in staat om het bed uit te komen. Het duurt dagen voor het echt over is. Al snel wordt het stokje overgenomen. De 2de helft van de kerstvakantie staat in het teken van thermometer, paracetamol en bed. Toch lukt het om ook vakantie dingen te doen zoals samen film kijken. De dingen buitenshuis bewaren we gewoon voor de voorjaarsvakantie. ;)

dec 25

Kerst.

0-2

Kerstochtend! Samen aan een heerlijke, rustige en gezellige brunch. We staan stil bij de kerstvieringen waar we aan meegedaan hebben of naar toe geweest zijn. Wat is Kerst en wat betekent dit voor je.

In de middag krijgen we bezoek en gaan gourmetten. Het bezoek neemt een heerlijke, zelfgebakken, engelse kerstcake mee. Dat is smullen. Een rustige dag als opmaat voor de 2e kerstdag die hier een waar familiefeest is. Druk, maar heel erg gezellig, maar voor de kinderen de mogelijkheid om je even op je kamer terug te trekken als het je even teveel wordt.

dec 24

Kerstavond.

0-3

Deze dag stond in het teken van oefenen voor het kerstspel en aan het begin van de avond het kerstspel zelf tijdens het kinderkerstfeest. Heel leuk maar ook spannend en de kids zijn aan het eind van de dag bekaf. Maar wat was het fijn om mee te doen. Morgen zullen we het rustig aandoen.