mei 30

Pinksterfeest.

0-11

Een uurtje bezig zijn en er liggen leuke Pinksterwensen die we vervolgens rondbrengen. Gevolgd door een fijn, rustig Pinksterweekend.

mei 27

18+

En dan is het zover. We hebben een 18+ pleegkind in huis. De vorige dagen liep de spanning naar deze dag soms flink op. Daarom is het “protocol voor je eigen verjaardag” nog eens goed bekeken en de wensen voor deze dag bevraagd. Zo wordt van tevoren gezegd dat we niet mogen zingen maar vandaag mag dan toch 1 klein liedje klinken. We spreken af dat de jarige een poosje naar boven gaat als de prikkels een beetje teveel worden. En wat gaat het goed zo.

0-13

De dag zit vol met berichtjes, telefoontjes, videobellen, post, pakketten en ook wat visite waaronder de voogd. Zo wordt het toch een heel bijzondere dag.

0-14

Na het avondeten is er behoefte aan even lekker fietsen of een rondje lopen. Een prima begin voor het 18+ traject dat we in gaan.

mei 26

Wandelen.

Een heerlijke wandeling in “het Engelse Werk”. Even de wind in de haren, rustig worden van het water en het groen.