jul 31

Slijmland.

We gaan samen naar de winkel en halen de benodigdheden voor het “slijmland”. Dan naar huis voor een middagje “ergotherapie” waar de tactiele ontwikkeling centraal staat.

Een mengsel van o.a. scheerzeep, lijm, glitter en wasmiddel wordt bij elkaar gedaan en flink gekneed.

0-2

Het is nog even flink spannend of het lukt. Eerdere pogingen liepen niet goed af.

0-3

Maar vandaag gaat het goed. Het resultaat is een flinke tijd bezig zijn met aan het eind “slijm” in een bak.

0-4

Een geslaagde dag!

jul 18

Hotel

We gaan een dagje naar onze dochter in Hoofddorp en boeken een leuke aanbieding in het Hampton by Hilton hotel dat daar dichtbij staat. Even proeven hoe vakantie ook kan zijn.

Maar het laat ons ook weer even goed zien hoe goed alles voorgestructureerd moet worden en dat er altijd onverwachte zaken zijn die een kind met autisme even flink onstabiel kunnen maken. Uiteindelijk komt ook dat weer goed en kunnen we genieten van het slapen op zo een mooie plek en ‘s morgens een lekker corona-proef-ontbijtje met uitkijk over het water.

jul 15

Geheimland ;)

0-19

Bij de Vietnamese groothandel iets uitzoeken. Dit ziet er natuurlijk wel prachtig uit :)

0-21

0-20

Van de lijst van ingrediënten en gebruiksaanwijzing maken we niks, dus wordt deze dag “geheimland :) Waarom zouden we het überhaupt Vietnam noemen ;)

0-16