sep 28

Alleen thuis.

0-4

Het lukt steeds vaker om even weg te gaan. Een briefje op de tafel en de wetenschap dat we te bereiken zijn is dan voldoende. Hoe mooi om dan 3 kusjes op het briefje te vinden bij thuiskomst.

sep 19

Kastanjes zoeken.

25BF51C1-EF75-4988-88C0-6E3638E16572

We gaan kastanjes zoeken en komen met manden vol thuis. Buiten op het veld, lekker onder de bomen, wordt er geteld. Een mooi leermoment, want hoe doe je zoiets. Bij 124 ben je de tel kwijt en moet je overnieuw beginnen. Maar als je stapeltjes van 10 maakt en die in rijen legt, dan gaat het ineens een stuk makkelijker. Samen met buurkinderen wordt er uren lang gespeeld.

sep 14

Aan het werk.

Je hebt lang moeten wachten, hebt “thuisgezeten” vanaf 13 maart, maar nu mag je beginnen bij TIEM. Dat is fijn maar is ook een hele overgang en daarom gaan we je eerst halen en brengen. Als je gewend bent dan gaan we werken aan zelfstandig naar je werk toegaan en terugkomen. Je krijgt een contract in handen en als we vragen of je weet wat dat is, dan noem je de film “Sjakie en de chocoladefabriek”. In deze film wordt nl gezegd dat je een contract eerst moet lezen en dan pas tekenen! Goed zo! ;)