jun 30

Aanpakken!

image

“Kijk deze knuffel heb ik ontworpen en gemaakt”. Je wijst op een knuffel die in de winkel van Zoethout staat. Zoethout, de plek waar je stage loopt. Elke week een dag.

Volgend schooljaar komt daar nog een dag bij. Maar je bent heel duidelijk, je wilt dan wel graag iets anders doen. Helaas is er voor de keuken een wachtlijst maar het restaurant is wel een mogelijkheid. Als je dan je (pleeg)ouders mag bedienen om alvast te oefenen, dan doe je dat meteen.

image

jun 22

Nee, hè!

Unknown

We gaan een dagje op familiebezoek. Op zondagmiddag ben je erg moe! Maar dat kan, gebeurt wel vaker. Op de terugreis wordt je echt niet lekker. Ook dat kan. Andere auto, last van wagenziekte? We spreken zelfs al af dat we voor onze vakantie pilletjes moeten halen tegen wagenziekte. ‘s Avonds naar bed met een paar paracetamolletjes maakt dat je een goede nacht maakt. Nog even temperaturen en geen koorts, dus gewoon naar stage. Op maandagmiddag wordt de verkoudheid steeds heviger. Voor alle zekerheid doen we een zelftest.

Nee, hè! Niet weer! Maar de test is genadeloos. Twee streepjes, dus positief. Vijf dagen thuisblijven, afstand houden in huis.

Vanaf woensdag ben je niet ziek meer. Daarom maken we uitstapjes naar het veld achter ons huis. Samen badminton spelen, voetballen of met de bal elkaars volle fles water omgooien. Dat is fijn. Het is ook zo warm in huis. Nu wordt het iets makkelijker om tot en met vrijdag thuis te blijven.

unnamed-1

jun 16

Groot worden.

unnamed-3