nov

Je leven draait door.

zaterdag 2 november 2013

Vanaf 12.45u waren we present. Programma mee, naamsticker op en naar de plek waar de kinderen hun programma zouden hebben. Daarna drinken en taart mee voor de start van het programma in de grote zaal.In de vorm van een talkshow:  “Je leven draait door”,  kwamen diverse thema’s aan bod op een prettige manier. Ook vanuit de zaal was er de mogelijkheid om mee te praten.

Daarna Open Space activiteiten rondom dezelfde thema’s. Ook de kinderen konden hieraan meedoen.

eind 2013 004

eind 2013 008

Als we “onze” kinderen tegenkomen dan laten ze trots hun geschminkte handen en gezichten zien die door de feesttantes prachtig zijn geschminkt.  Een eindje verderop kun je meedoen aan het “Sherborne bewegingsspel contact en vertrouwen”. Juridische pleegzorgonderwerpen kun je voorleggen aan Mariska Kramer, of het pleegzorgspel spelen “je leven draait door”. Meer dan genoeg te doen, teveel om op te noemen.

eind 2013 012

De lezing “Voorrang voor gehechtheid” door Femmie Juffer is erg interessant en we nemen de inzichten, die heel goed voelen,  mee naar huis. Alle Open Space onderdelen geven een korte presentatie en dan is er nog gelegenheid om wat te drinken en na te praten. Kledingmagazijn “Je mag er zijn” doet een oproep dat ze graag zonder de meegenomen kleding en speelgoed weer willen vertrekken en onze kinderen doen goed hun best om hieraan mee te helpen, we vertrekken met een doos vol speelgoed en kleren. Als de zaal leeg is pakken de kinderen hun kans om op het podium te staan 😉

eind 2013 023

eind 2013 024

Moe maar voldaan gaan we weer naar huis!