Officieel.

zaterdag 30 november 2013

stichting oprichten

En dan is het officieel! De Stichting Goedgezind. De afgelopen maanden is er achter de schermen gewerkt aan het maken van statuten, het werven van bestuursleden, het tekenen van de officiële akte, het Kamer van Koophandel-nummer aanvragen, een bankrekening openen, de website aanpassen en de oprichtingsvergadering waar de lijnen voor de toekomst zijn uitgezet en afspraken gemaakt. Als laatste moesten we wachten tot de bankrekening rond was en eindelijk is dat deze week voor elkaar.

onze afspraken

Wil je meer lezen “over de stichting”  kijk dan bij de gelijknamige pagina in het blauwe vlak. We vinden het fijn om te weten dat meer mensen het belangrijk vinden dat ook pleegkinderen zich zo optimaal mogelijk kunnen ontwikkelen.

pleegouders