dec

Rondje medici.

dinsdag 9 december 2014

orthoptie

We doen een rondje medici. We starten bij de orthoptist. Er zijn druppeltjes nodig en het kind in kwestie ziet er erg tegenop. Totdat ze zelf bedenkt dat we er een orthoptistenschool van kunnen maken en de druppeltjes nodig zijn om hééééél mooie ogen te toveren. De afspraak met alle noodzakelijke handelingen verloopt goed. Met een zonnebril op om het felle licht tegen te houden, is er ’s middags een bezoek aan een school voor Voortgezet Onderwijs.

Vandaag gaan we naar de kindercardioloog in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Er volgen uitgebreide onderzoeken en een gesprek met de arts. Dit verhaal “wordt vervolgd”.

kindercardiologie3

’s Middags volgt een telefonische afspraak met de Sociaal Pediater voor één van de kinderen. We gaan een hulptraject opstarten waar we, voor het kind, veel van verwachten.

tel.afspr.

Morgen nog een lange afspraak voor een behandeling bij de Orthodontist, een bezoek van een moeder en proef-af-zwemmen. Verder proberen we er goed de rust in te houden, vroeg naar bed of in ieder geval op tijd. De kinderen zijn moe maar we moeten nog 1 1/2 week door. Dan begint de kerstvakantie.

orthodontist