nov

Sterrenfonds.

zaterdag 29 november 2014

Zaterdagochtend en we zijn al vroeg onderweg naar de Zwolse Bioscoop. Een uitnodiging voor onze kids voor een Sinterklaasfilm en met de mededeling dat er “iemand” op hun wacht. Spannend! Om de spanning wat af te laten nemen gaan we op de weg er naar toe slalommen om de bomen.

We staan nog buiten te wachten als daar plotseling Sinterklaas aankomt met een paar Pieten.

Eenmaal binnen is er ruimte om foto’s te maken van de kinderen met Sint en de Pieten. De kinderen krijgen popcorn en een pakje drinken en genieten van de Sinterklaasfilm. Na afloop komt Sinterklaas nog weer in de zaal en vraagt onze oudste of ze Sinterklaas een knuffel mag geven. Dat mag én ze krijgt een knuffel terug.

Sinterklaas geeft alle kinderen nog een hand bij het weggaan maar onze kids vragen én krijgen allemaal een knuffel.

Wat een geweldige ervaring. We gaan naar huis met kinderen die heel erg blij met de zekerheid dat Sinterklaas hun lief vindt én met het mooie boek dat ze mogen uitzoeken. Sterrenfonds bedankt!