feb

Voorjaarsvakantie.

dinsdag 25 februari 2014

Heerlijk die ochtenden dat je rustig kunt opstarten. Op alle kamers zijn kinderen fijn aan het spelen, een verhaaltje of muziek luisteren en er wordt flink geoefend op het lakken van nagels.

1e kwrt 2014 162

We hebben gisteren een dagje uit gehad en volgens een van de kinderen was het een “familiedagje”. We gingen kijken naar de nieuwe werkplek van onze dochter Naäma. We hebben lekker door het winkelcentrum van Amstelveen geslenterd. In de tassen zitten kleine, zorgvuldig uitgezochte cadeautjes die zo’n dagje extra speciaal maken en variëren van een stressbal tot playmobiel en nagellak. In het winkelcentrum is een speciale kinderhoek met computerspellen en een speeltuintje, dus de tijd vliegt voorbij.

1e kwrt 2014 172

1e kwrt 2014 176

1e kwrt 2014 158

We ontdekken een winkel met een heuse kinderingang en ergens anders een levensgrote leeuw.

Na werktijd hebben we een poosje bijgekletst om begin van de avond richting Bilthoven te rijden waar Joram en Ashley ons opwachten met een heerlijk bordje eten. Terwijl we gezellig bijkletsen kijken de kids op een levensgroot scherm een stukje van de nieuwe legofilm.

1e kwrt 2014 177

Na een superleuke dag komen we flink laat thuis. Vandaag gaan we het rustig aan doen! Een van de kinderen gaat aan het eind van de dag logeren tot en met vrijdag.